Dragstar 1100 putket?
Re: YCCF etelän viikkokokoontumispaikat 2014
Hiidenpirtti on aikaisemminkin ollut etelän viikkotapaamispaikka, misköhän on jäänyt pois
-independent-
- Juice
- Viestit: 815
- Liittynyt: 24 Heinä 2010 01:54
- Yccf:n luottamustoimet: Rivimies
- Moottoripyörä: XVS 1300A
- Oikea nimi: Juha Leppälä
Re: YCCF etelän viikkokokoontumispaikat 2014
http://www.nestemyllylampi.fi/EPeli kirjoitti:Myllylammella ei ole enää Nestettä eikä kahvilaa. Hakusessa läheltä toinen paikka, Aino tietää ja infoaa
sanat: Juice
Re: YCCF etelän viikkokokoontumispaikat 2014
Ei se oo enää Myllylammella ja se uus paikka olisi 7km vanhasta myllylammesta 7km Turkuun päin Hesaan 55km
Ei voimaa, ei järkee !
-
- Viestit: 130
- Liittynyt: 04 Maalis 2014 19:17
- Moottoripyörä: Wild star 1600
- Oikea nimi: ville (harri) myllynen
Re: YCCF etelän viikkokokoontumispaikat 2014
miks ei suviranta torstaisin???
Ei väkivalta mitään ratkaise mutta lopettaahan se vittuilun.
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 07 Touko 2015 21:02
- Moottoripyörä: Yamaha XVS 1100
- Oikea nimi: Petri Tiihonen
Re: Dragstar 1100 putket?
Moi,
Onko kellään kokemuksia Cobran Speedster Shortseista? Putkien vaihto mielessä ja kyseinen putkisto kiinnostaisi. Cobran sivuilla näytti olevan putkien sopivuus V-Star 1100 -99 mallista lähtien, joten pitäisi käydä pyörääni.
-Petri
Onko kellään kokemuksia Cobran Speedster Shortseista? Putkien vaihto mielessä ja kyseinen putkisto kiinnostaisi. Cobran sivuilla näytti olevan putkien sopivuus V-Star 1100 -99 mallista lähtien, joten pitäisi käydä pyörääni.
-Petri
Re: Dragstar 1100 putket?
Cobran Speedster Shortseista ei ole kokemusta, mutta Cobran putkista kuitenkin.petr kirjoitti:Moi,
Onko kellään kokemuksia Cobran Speedster Shortseista? Putkien vaihto mielessä ja kyseinen putkisto kiinnostaisi. Cobran sivuilla näytti olevan putkien sopivuus V-Star 1100 -99 mallista lähtien, joten pitäisi käydä pyörääni.
-Petri
Eli laitoin linkissä näkyvät slip-on-putket Drag Stariin.
Toimivat hyvin, ääni on melko miehekäs.
Säädätin kaasuttimet ja venttiilit siinä samalla asennuksen yhteydessä, suuttimia ei ole isonnettu, bensan pintaa taisi asentaja vähän nostaa. Joskus moottorijarrutuksissa ampuu vähän putkessa.
Jos oikein perusteellisesti asian haluaa tehdä voi viedä pyörän penkitettäväksi ja vaihtaa suuttimet.
Mutta ainakin minulle toimii näinkin.
http://www.cruisercustomizing.com/cobra ... rt/BLV2267
-
- Viestit: 28
- Liittynyt: 01 Touko 2016 19:14
- Moottoripyörä: Drag Star 1100
- Oikea nimi: Ilkka Korhonen
Re: Dragstar 1100 putket?
Hei kaipaisin tietoa minkälaisia putkia olette vaihtaneet Dragstaariin? Itselläni on nyt alkuperäiset putket, joten hieman möreämpää ääntä olen kaivannut. Oli mulla siinä suorat putket, mutta pää meinasi räjähtää ja naapurit riemastua niin vaihdoin alkuperäiset. Yuo tube videoita on katseltu, mutta kertokaa kokemuksia.
Terv Ilkka
Terv Ilkka
Re: Dragstar 1100 putket?
Moi,
jos itse haluaa tehdä hyvät vaimentimet niin silloin kannattaa googlata miten aseiden vaimentimet on sunniteltu. Toki ne on monesti valmistettu hieman eri konstein mitä kotoa / duunista löytyy mutta periaate on sama. Samat fysiikan lait pätee molempiin.
Jos taasen haluat duunata olemassa olevaa vaimenninta, niin mun vinkki on että älä poraile niitä reikiä liikaa. Ajele pari viikkoa ja mietit sitten taas uudelleen.
...ja niitä suuttimien vaihtoja / ruiskun säätöä ei tarvitse noin pienessä modificaatiossa edes ajatella. Vanhat asetukset toimii hyvin.
-Vesa
jos itse haluaa tehdä hyvät vaimentimet niin silloin kannattaa googlata miten aseiden vaimentimet on sunniteltu. Toki ne on monesti valmistettu hieman eri konstein mitä kotoa / duunista löytyy mutta periaate on sama. Samat fysiikan lait pätee molempiin.
Jos taasen haluat duunata olemassa olevaa vaimenninta, niin mun vinkki on että älä poraile niitä reikiä liikaa. Ajele pari viikkoa ja mietit sitten taas uudelleen.
...ja niitä suuttimien vaihtoja / ruiskun säätöä ei tarvitse noin pienessä modificaatiossa edes ajatella. Vanhat asetukset toimii hyvin.
-Vesa