Drag Star ja pienikokoinen nainen?

Satula, sarvet, jalkatapit, kahvat, polkimet...
Täältä löytyy apua, jos on ajoasento haussa, tai ei sormet yllä jarrukahvalle.
Tuulitukka
Moottoripyörä: Virago 750

Drag Star ja pienikokoinen nainen?

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka »

Hei!
Untuvikkona tässä kerhossa ja foorumissa kyselen seuraavaa: mulla on nyt 535 Virre ja siinä on sitä samaa hemmetin sytkä- ja virranhäviämis temppua, varsinkin niiden seisokkipäivien jälkeen, kuten täällä tuntuu muillakin olevan.. Nyt tekis mieli panna koko pyörä vaihtoon, mutta suorakysymys otsikkoon, eli kävin katsomassa ja koeistumassa 750cc Drag Staria ja se ei istunut mulle lainkaan. Paitsi mataluudesta, olen 156cm "pitkä". Tankki oli haarojen välissä iso ja reisiä ikävästi painava möhkäle. Onko kellään muita kokemuksia, esim. painaako enää ajaessa? Kun tuli sitten sitäkin vaihtaria pohdittua, että kaikissa Virreissäkö se tuntuu olevan tota sähkövikaa, jos, niin en kyllä huoli. Kerran jo jäin Joutsenoon pyörän kanssa täysin typertyneenä, mistä apua ja miten takaisin Hesaan noin 300km päällä nahkareleet ja kypärä. Ja perjantai-ilta.Lämpöäkin oli enemmän kuin tarpeksi.
Eli vink, vink, kiitos... :?:
Tuulitukka

veloxneb

Re: Drag Star ja pienikokoinen nainen?

Viesti Kirjoittaja veloxneb »

Tarkoitat varmaan 650 cc Drag Star? En ole sinua kuin 15 cm pidempi, mutta ei tankin leveys ollut ongelma, kun Draggarilla ajelin. Nykyinen pyörä on isompi, eikä tankki ole vieläkään tiellä. Customeitahan ajetaan jalat levällään, eikä tankkia puristaen. ;)

Parastahan tietysti olisi, jos voisit käydä koeajolla pelkän istumisen sijaan.

kake
Moottoripyörä: Hayabusa ja XV750

Viesti Kirjoittaja kake »

Ei noissa pyörissä sähkövikoja ole ollut. Kolmas Virago ajossa, eikä koskaan ole sähköt reistanneet. Kerran tosin akku piti uusia, vanhuuttaan sekin hajosi. Noissa uudemmissa pyörissä noi tankit ovat aivan järkyttävän näköisiä ja kokoisia, siksi vanhemmat pyörämällit ovat vaimonikin mielestä parempia( 170 cm pitkä). Mutta koeajolla selviää varmasti enemmän ajomukavuudesta, ulkonäkö selviää vaikka netissä.

Tuulitukka
Moottoripyörä: Virago 750

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka »

Hei ja kiitos nopeista kommenteista.Eilen sain vielä viimeisen tarjouksen omasta 535:ä. Tarjouksia olen kysellyt ympäri maata ja vaihto isompaan pyörään on lähtökohta. Viime yön vielä asiaa mutustellessani taidan sitten päätyä siihen Virren isoveljeen. On aikalailla samanoloinen kun tuo pienempi, eikä massaakaan tule kovin paljoa lisää. Pyörä likkeen kautta, koska oma pyörä on hankalampi myydä,niitä näyttäisi olevan nyt aika pajon myynnissä.
Mutta taidan lähteä tästä nyt kaupoille hakemaan sitä uutta silmäterää. 8-)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajoasento ja hallintalaitteet”