jep,appiukon mesessä oli sama vika.ei kulkenu yli viittäkymppiä nykimättä mutta kun irroitti töpselin niin taas menttiinImmu kirjoitti:oon kuullu vähän samanlaista juttua huonosti asennetuissa vetokoukuissa.
Kun laitto kärryn kiinni, auto liikkus kuin täi tervassa ja kun otti töpselin
irti niin johan kulki taas ilosesti
Jelppiä tai arvailuja
Re: Jelppiä tai arvailuja
- morkul@
- Viestit: 153
- Liittynyt: 18 Touko 2011 18:10
- Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen varajäsen 2015
Lännen kuvernöörineuvoston varajäsen 2015 - Moottoripyörä: Honda Magna
- Oikea nimi: Kari Laukkanen
Re: Jelppiä tai arvailuja
Seuraava kymysys! Tietääkö kukaan sanoa millä helvetin perkeleellä audi 80:n virtalukko saadaan paikalleen? Ei saatana tunnu menevän missään asennossa! Kai siin on joku jippo jota en hokaa. Ja kiroilu kuuluu asiaan koska audi on paska auto!
V***tus on opintojen äiti!
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: 13 Helmi 2012 20:18
- Moottoripyörä: BMW R1200GSA, Suzuki GS450S vm1986
- Oikea nimi: Jani Mäkynen
Re: Jelppiä tai arvailuja
Eipä oo moista tarvinnu vaihtaa iha eile, 80:n virtalukosta o aikaa varmaa 10 vuotta... Enemmän tuli volkkareihin vaihdettuu...
Mut joo, uudemmist muistan, pitää pujottaa "ulko"päässä olevasta pienestä reiästä sopiva rautalanka, iso klemmaria ite oon käyttäny töissä. Langalla lukitaan lukitus-salpa ala-asentoon. Oliskoha toski sama?
Avain pitää olla sylinteris et saa käännettyy oikeeseen asentoon, sit ku lanka o painanut salvan alas ni lähtee irti ja kiinnikkin päin...
Volsun vanhois oli lukitus-salpa muistaaksen pelkästään jousen lehti, uudemmis on erillinen kiila. Niis joutu poraamaan rattilukkoon reiän lukitusjousen kohdalle et sai irti... Niis kyl menee iha painamalla takas
Tietenkin katsoo että itse rattilukko ja virtalukonpohja on oikeassa asennossa...
Ongelmia on ollut jos rattilukko jumittaa, ei meinaa mennä sylinteri paikalleen sit, tai virtalukon pohja voi jumittaa vastaan myös!
Audi = Olympia-Ifa
Mut joo, uudemmist muistan, pitää pujottaa "ulko"päässä olevasta pienestä reiästä sopiva rautalanka, iso klemmaria ite oon käyttäny töissä. Langalla lukitaan lukitus-salpa ala-asentoon. Oliskoha toski sama?
Avain pitää olla sylinteris et saa käännettyy oikeeseen asentoon, sit ku lanka o painanut salvan alas ni lähtee irti ja kiinnikkin päin...
Volsun vanhois oli lukitus-salpa muistaaksen pelkästään jousen lehti, uudemmis on erillinen kiila. Niis joutu poraamaan rattilukkoon reiän lukitusjousen kohdalle et sai irti... Niis kyl menee iha painamalla takas
Tietenkin katsoo että itse rattilukko ja virtalukonpohja on oikeassa asennossa...
Ongelmia on ollut jos rattilukko jumittaa, ei meinaa mennä sylinteri paikalleen sit, tai virtalukon pohja voi jumittaa vastaan myös!
Audi = Olympia-Ifa
BMW R1200GSA
BMW R1200GS
Yamaha XVS1100 Custom
Suzuki GS450S
BMW R1200GS
Yamaha XVS1100 Custom
Suzuki GS450S
- morkul@
- Viestit: 153
- Liittynyt: 18 Touko 2011 18:10
- Yccf:n luottamustoimet: Hallituksen varajäsen 2015
Lännen kuvernöörineuvoston varajäsen 2015 - Moottoripyörä: Honda Magna
- Oikea nimi: Kari Laukkanen
Re: Jelppiä tai arvailuja
Joo, ongelma ratkes! ed. omistaja on vaihtanu koko ohjauspilarin...ei vissiin sattunu samalta vuodelta. nyt olis tarpeeton -92 audin virtalukko ylimääräsenä! ja olet oikeassa että lukitus on "lehtijousi". Tarttaillaan siis edelleen suoraan vl. pohjasta kunnes selviää mikä lukko siihen sopii... Niin ja kiitos!
V***tus on opintojen äiti!
Re: Jelppiä tai arvailuja
neville kirjoitti:Vaatii nopetta, painaa jarrua ja juoksee katsoo palaako jarruvalo.
Päivän paras!