Suuttimien kanssa ei ole syytä lähteä touhuamaan, paitsi kaasari koneissa. Moottorin kestävyyden ja putkien paremman hengityksen vuoksi olisi syytä hieman bensan syöttöä tehostaa. Ite ajelin putkien vaihdon jälkeen ekan kesän ihan sellasenaan. Koska ajotuntuman mukaan kävi hieman laihalla, niin tilasin Ameriikasta Cobran fi2000 bensansäätöboksin ja K&N vapaavirtaus ilmanputsarin. Boksi asennetaan ecu:n johdon väliin tulevalla töpselillä, ja se on todella helppo asentaa itse. Pyörä muuttui huomattavasti paremmaksi. Boksi ei ole kovin kallis, ja sillä voi halutessaan säätää polttoaineen syöttöä kolmella säätönupikalla, jotka vaikuttavat eri kierrosalueisiin. Itse en ole nuppeihin koskenut, koska näyttää toimivan mainiosti tehdasasetuksillakin. Polttoaineenkulutus ei muuttunut miksikään. Pyörä on Warrior 1700, eli melkein sama kun sulla. Olen aika yllättynyt kuinka paljon boksi vaikutti, ja suosittelen sen henkkimista, kuten minullekkin suositeltiin (Kiitti vinkistä Juice

). Miinuspuolena on kuulemma suht huono kosteudenkestävyys. Boksi asennetaan satulan alle, ja joillakin on ollut kosteusongelmia pitkän kovassa sateessa ajon jälkeen, sillä koteloa ei ole kunnolla vesieristetty. Siihenkin ovat kerholaiset jo ratkaisun löytäneet. Itse en ole vielä lisäeristänyt mitenkään, mutta talven aikana pitäisi jotain kehitellä, vaikken ongelmiin ole vielä törmännytkään.
..... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen ......